عشق مهربون دیروز


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

منو از جاده نترسون حتی با پای پیاده

                 کوریه هر دو تا چشمام مال گریه ی زیاده

یه نفر یه آینه از غم در مقابلم گرفته

                   چی بگم با چه زبونی وای خدا دلم گرفته

چی ازم به دل گرفتی که ازت فاصله دارم؟

               عشق مهربون دیروز خیلی از تو گله دارم

یه درخت تیره بختم که ازش مونده یه سایه

              این روزا سکوت خیسم جاشو داده به گلایه

یه نفر یه آینه از غم در مقابلم گرفته

                چی بگم با چه زبونی وای خدا دلم گرفته

من خودمو تو آینه دیدم درد تنهایی کشیدم

                   ولی باز یه تار موتو به همه دنیا نمی دم

تو چرا اینقد سنگی داری با دلم می جنگی؟؟؟

                   منو تنهایی و فکرت آخ چه احساس قشنگی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:8 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§